Monday, October 25, 2010

Canvas Print, is the top video output through the digital photo printed on canvas on technology, your photo into a texture and painting pictures of the same painting, while retaining the style of your photos is a high-end works of art. Canvas painting, also known as “frameless canvas painting”, and the general frame and not the same as painting box, you can not see it from the outside frame because the frame is painted canvas bag behind in the entire canvas painting. This caused the side to the canvas is painted screen, the side is a picture of the benefits is to make the canvas painted with a rich three-dimensional.
Europe and the United States is a popular photo canvas art, not only to reflect your unique artistic taste, but also high quality home fashion accessories.
Most people now put your baby photos, wedding, landscapes or pretty as his canvas paintings to decorate the home made. Choose which photos made of canvas painting themes it? The overriding principle is decorated with the home’s overall style is consistent, and secondly, with respect to a different room to hang canvas paintings of different themes.



Gambar kanvas seni, Canvas Print, adalah video output terbaik melalui foto digital dicetak di atas kanvas pada teknologi, foto anda ke dalam gambar tekstur dan lukisan lukisan yang sama, sementara tetap mempertahankan gaya foto anda adalah karya high-end seni. Lukisan kanvas, juga dikenali sebagai "lukisan kanvas kabur tanpa bingkai", dan rangka umum dan tidak sama dengan tempat lukisan, anda tidak boleh melihatnya dari frame luar kerana frame dicat tas kanvas belakang dalam lukisan kanvas turun. Hal ini menyebabkan sisi ke kanvas adalah paparan dicat, samping adalah gambar sari manfaat adalah untuk membuat kanvas dilukis dengan tiga kaya-dimensi. Eropah dan Amerika Syarikat adalah seni foto Hangat kanvas, tidak hanya untuk mencerminkan rasa yang unik artistik anda, tapi juga aksesoris rumah fashion high quality.
Kebanyakan orang sekarang meletakkan bayi foto, perkahwinan lanskap atau cantik seperti lukisan sendiri untuk menghiasi rumah yang terbuat dari kanvas. Pilih imej yang diperbuat dari tema lukisan kanvas itu? Prinsip utama yang dihiasi dengan gaya keseluruhan rumah adalah konsisten, dan kedua, berhubung dengan bilik yang lain untuk menggantung lukisan kanvas tema yang berbeza.


帆布画

照片帆布画,是将数码照片通过顶级影像输出技术印在帆布上,将照片转变成一幅质感和油画相同的照片帆布画,同时保留照片风格。帆布画有真实的布纹肌理质感,无论是风景照还是婚纱照,宝宝等人物照都有上佳表现,是一幅高档艺术作品,也是构造温馨家居的照片艺术。
帆布画又称作“无框帆布画”,和一般的相框和油画框不一样,您从外表看不到它的画框,是因为帆布画的画框是包在整张帆布画的后面,这就令到帆布画的侧面也是画面,侧面是画面的好处是使得整个帆布画具有了丰富的立体感。
帆布画还是办公室的高雅艺术品,展现主人的摄影技术、丰富阅历和独特视角。帆布画让我们展现对亲人和大自然的爱的同时,又营造了一个美好的家居,办公环境。可以说帆布画是艺术和照片的最佳结合。

1 comment: